382

Lider du af Roskildesygen, den grimme slemme,
sygdommens store fordele du ej må glemme.
Når du udpumpet og træt har nedlagt din krop,
omgående fra sengen du må springe op
og suse på lokum i susende galop.
Og tænk på den måde kondien kommer i top!


Hos Madame læste jeg, at hendes stakkels Monsieur var hårdt ramt af en toilet-her-og-nu krævende sygdom. Jeg lagde en kommentar á la ovenstående rimeri (forresten nr. 996) på hendes blog. Jeg fortalte, at i dag ville jeg bringe et rimeri om den totalt modsatte situation.

Uheldigvis havde jeg lykkeligt glemt, at tre måneder i forvejen havde jeg bragt det. (Glemsomhed er et sikkert tegn på en høj intelligens) ....

Hvis du vil læse om den skrækkelige roskildesygens diamentrale modsætning, skal du klikke her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære gæst
Hvis du ikke har nogen blog og vil skrive en hilsen,
gør du følgende:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på feltet Kommenter som.
3. Vælg herefter Anonym.
4. Klik på Send kommentar.

Og så siger jeg tak mange 1000 gange :-)